2020. július 22., szerda

Hátizsák kiegészítőkkel - 1.rész

Alaptémául ezt a zoborvidéki csipkét választottam.


A csipkét még 2015-ben fotóztam kedves házigazdánknál. Egy régi ing ujját díszítette. Elképzeltem, hogy a középső levelecske sort milyen jól lehetne variálni a színekkel. Az eredeti csipkét egy kicsit átalakítottam. A szélét egyszerűsítettem, s mindkét oldalán alkalmaztam a hullámos szélt. Színnek a piros, fehér kék összeállítást választottam. Ez lett belőle:


Amikor ezek a csipkék készültek, akkor már tudtam, hogy mire akarom felvarrni, s hogy milyen hosszú darabra lesz szükségem.
A tárgyak alapanyagául sötétkék farmervászont választottam. Ezen az alapon szépen mutattak a színes csipkék, valamint nem kényes, így jól használható tárgyak készülhetnek belőle.
Készítettem egy mobiltokot, csipkéjének a következőt választottam:


Már régebben készítettem mobil tokot, így a készítés menetének leírását most mellőzöm. A régebbi leírás  itt található .
A mai darab pedig így néz ki:




A mindent tartó tulajdonképpen egy nesszeszer. Ez is készült már több darab. Most egy kis alacsony variációt készítettem. Ezt a csipkét használtam fel hozzá:



A készítésének leírása itt található .
Ilyen lett készen:



A többi csipke felhasználásáról a későbbiekben....

2 megjegyzés: