2023. január 3., kedd

Számvetés 2022

 


Ez az év sem múlt el nyomtalanul. 

A következő csipkéimet mutattam be ebben a blogban:

 készítettem egy álarcot:



csipkéztem egy ágyneműt:


készült horgolt betétes terítő:


könyvjelző:



horgoltam egy mellényt is:


menyecskének való nyakék:


színes kis csipketerítőim:


gyertyát díszítettem csipkével:

A variációk sorozat sem volt mostoha. Készült néhány darab:







A Lépésről lépésre sorozat sikere töretlen. Megmutattam a kezdések áthelyezésének technikáját, és 5 csipkét készíthettünk el együtt:






Kiskunhalason a csipkés ünnepi terítéket láthatták a látogatók:


Az AMKA nyári tárlatán két sálamat mutattam be:





A Magyar Művészeti Akadémia által szervezett Életgazdagság kiállításon kilenc csipkés darabom került bemutatásra. Többek között a Magyar Kézműves Remek Díjjal jutalmazott esküvői garnitúrám néhány darabja:



Valamint sok-sok szakkör indult el a Nemzeti Művelődési Intézet szervezésében az aSzakkör. hu-n megtalálható oktató videóink alapján. A szakkörök nagy többsége sikeresen teljesítette a feladatokat.
Egyre többen használják itthon és külföldön a Variációk sorozat elemeit:




Erdei Lilla workshopján a csipkefajták területén szereztem új ismereteket.
A csipkén kívül más kézműves területre is ellátogattam az év folyamán.
A Gombolyag klub nyári táborában táskát varrtam. A sorban elölről az ötödik az enyém:


Mendén a Kepita kerámiában agyagoztam egy kicsit. Elkészítettem a kerámia adventi tálamat:



Elkészültek a tavasszal összeállítandó szélcsengőm csipkés darabjai is. Gyönyörű hangja lesz.


A Kézimunka Akadémia szervezésében aranyhímzést tanultam:




És most hajrá! Kezdődik 2023. 

Boldog csipkés évet kívánok minden olvasómnak!

5 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Szinte nincsen rá szó, ami megfelelően kifejezné az elismerésemet. Gratulálok. Pesti Kata

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos munkák! Gratulálok minden egyes darabhoz! Tartalmas év volt. Edit Alkotóháza

    VálaszTörlés
  3. Minden darab átgondolt és gyönyörüen kidolgozott. Minden csipkézönek példakép. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűségesek, mint mindig! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kati! Csodálattal adózom minden egyes munkád előtt, rendkívül inspirálóak! Kérlek folytasd a Lépésről lépésre sorozatod, türelmetlenül várok minden egyes mintát! A 2023 évhez jó egészséget és töretlen kedvet kívánok az alkotáshoz! Szilvi

    VálaszTörlés