2019. január 2., szerda

Táska a wellness szetthez



Egy táska, amibe minden beletehető, ami a wellness szetthez készült. A köpeny, a két pipere táska, a két törölköző.
A csipke alapja szintén az a felvidéki csipke, mely szerepelt már a köpenyen, s a pipere táskákon.


 Ebből a csipkéből terveztem egy olyan csipkét, amelynek mindkét szélén legyező minta található.
A táska formája nagyon egyszerű. Egy téglalap kettéhajtva. A textilre 2mm vastag közbélést vasaltam, s rávarrtam a csipkét.



 A kettéhajtott anyag két oldalát összevarrtam, majd a sarkát levarrtam. Ez adja a szélességét.


A varrás mentén levágtam a háromszöget:


Színére fordítva a táskát rátűztem a fület:


Majd a bélést, s összevarrtam. A bélést úgy készítettem el, hogy a felső részén van egy csík a táska anyagából, s utána jön a bélés anyag. Ezt azért tettem, mert belülre, a varrásra is varrtam egy keskeny, már eddig ismert keskeny csipke csíkot.


Miért? Mert szívet melengető, ha kinyitom a táskát, s ott is látok egy szép kis csipkét. Csak én. Nem a közönségnek, hanem csak magamnak. Saját luxus.
A bélést eldolgozva el is készült a táska.





Kinyitva:


 A csipke mintarajza:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése