2020. május 10., vasárnap

Blúz zoborvidéki csipkével

A hátizsák kiegészítőkkel csipke sorozatának következő darabja:



Itt megint más a középső levelecske sor színezése, de erről a későbbiekben.
A blúz alapanyaga sötétkék puplin, ami 100%-os pamut anyag. A blúz szabása egyszerű kerek nyakú hosszított fazonú blúz. Szabásminta lelőhelyet nem tudok írni, mert pont ilyet nem találtam. Magam eszkábáltam össze meglévő szabásminták alapján.
A csipke a blúz elején halad függőlegesen. Hogy ne legyen csak egy odavetett csipke, ezért a csipke mellé jobbról és balról pié sorokat varrtam. 5-5 darabot. A piék 2mm-esek. Mivel még ilyet sohasem csináltam, nagyon megizzadtam vele. Nem is lett igazán tökéletes, pedig mértem, rajzoltam, lépésben varrtam.


Tovább bonyolítva a dolgot, a csipke egy ék alakú pánt mögül bújik elő alul és felül is:


Összeségében így néz ki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése