2022. november 24., csütörtök

Megtiszteltetés


Megtisztelő felkérést kaptam a Magyar Művészeti Akadémia Népművészeti Tagozata nevében Vetró Mihálytól, hogy az Életgazdagság elnevezésű kiállításon szeretnék bemutatni néhány alkotásomat.  Izgalommal válogattam az elkészült alkotások között. Végül egy keszkenőt, a Kézműves Remek díjas esküvői garnitúrámból az esküvői stólát:

A keszkenőről ITT , a stóláról ITT lehet olvasni.

a hozzátartozó kesztyűt, gyűrűpárnát és táskát választottam:


A kesztyű leírása ITT, a gyűrűpárnáé ITT , a táskáé ITT található.

Az új keresztelő garnitúra volt a másik választásom, amely Hont megyei csipkével van díszítve:

 


A hozzá tartozó sapka és takaró egy gyönyörűen faragott bölcsőben kapott helyet:


A garnitúráról a részletes beszámoló sem marad el. Egy képet már megmutattam a Facebookon róla, amely ITT látható.

Köszönöm a lehetőséget, hogy képviselhettem a több mint 120 alkotó között a vertcsipke készítésének művészetét.

Aki teheti nézze meg a kiállítást. Sok-sok gyönyörű alkotást láthat. A tárlat eszmeiségéről ITT olvashat. A kiállítás  Budapesten a  Vigadóban az 5. és 6. emeleten 2023. január 29-ig látogatható. Az én csipkéim az 5. emeleten találhatóak. 


5 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok. További sikeres alkotó munkát kívánok

    VálaszTörlés
  2. Munkáidhoz szeretettel és tisztelettel gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Szeretettel gratulálok e gyönyörű alkotásokhoz és további örömteli munkát kívánok! 💕

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, további sikeres munkát kívánok! Edit Alkotóháza

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű munkák, gratulálok!

    VálaszTörlés