2022. január 5., szerda

Számvetés 2021

Az év vége felé számot vetünk az elmúlt év eseményeiről. Ki bővebben, ki szűkszavúan, ki csak egy legyintéssel. Nem volt könnyű évünk. Lehetőségeinket, tetteinket a covid vírus nagyban befolyásolta. Nekem így sikerült az elmúlt év: 

Az Élő Népművészet kiállításon szerepelt a zoborvidéki csipkével díszített nappali garnitúrám:


A zsűri Ezüst oklevéllel jutalmazta munkámat:


Csapatmunkában vettem részt a Termékfejlesztés a népi kézművességben pályázaton. Egy táska-cipő-kesztyű együttes tervével járultam hozzá a közös munkához:



Kiskunhalason a csipke kiállításon szerepelt két keszkenőm és egy stólám:


A békéscsabai népművészeti táborban hálós alapú gyöngyhímzést tanultam:



A Magyar Kézműves Alapítvány nyári tárlatán látható volt a zoborvidéki csipkével díszített hátizsákos együttesem:



Kis kiállítás mellett bemutathattam a csipkeverést a mendei Hagyományőrző Napon:


Az üllői Vargha Gyula könyvtárban közös kiállításon szerepeltek a munkáim Győrffy Károlyné hímzéseivel.


A Mesterségek Művészete pályázatra egy kétszemélyes ünnepi terítékkel készültem, amelyet liptói csipke díszített:


A zsűri Modern Mester Remek elismeréssel illette a munkám. A szett megtekinthető volt a Népi Iparművészeti Múzeum kiállításán.

A Kultúrházak éjjel-nappal program keretében a mendei könyvtárban a gyöngygallérjaimat láthatták az odalátogatók:


Résztvettem a nagykállói csipke találkozón, melynek pályázatára egy csipkés sálat készítettem:


A sálam második díjat kapott.

Decemberben a Békés Megyei Népművészeti Egyesület által alapított Békés Megye Népművészetéért díjban részesültem. Ezúton is köszönöm az elismerést.

Ezeket a csipkés tárgyakat mutattam be itt a blogomban az idén:

Levélke mintás szélcsipkével díszített keszkenő:


Gránátalmás stóla:


Csipkés memória játék:


Rózsás recehorgolással díszített párna:


Variálható táska:


Az ünnepi teríték születésének folyamatát is bemutattam:


Karácsonyra fülbevaló készült:


Itt a blogon elindítottam egy új sorozatot Lépésről lépésre címmel. Ebben a sorozatban az alapokat már ismerők kapnak segítséget a csipkék elkezdéséhez.

Köszönöm a figyelmet, az elismeréseket, a segítő megjegyzéseket, a kritikákat. Tartsatok velem 2022-ben is!

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok,termékeny éved volt.
    További sok sikert a 2022-es évre is!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sok szép alkotásodhoz !További sok sikert a 2022-es évre is !Köszönet az elindított sorozatodért .Nagyon várom a folytatást !

    VálaszTörlés
  3. Szép sikereket mondhatsz magadénak. Gyönyörűek, fantáziadúsak a munkáid. Szívből gratulálok, és további eredményes éveket kívánok.
    Ágota

    VálaszTörlés