2024. január 10., szerda

Számvetés 2023

Boldog új évet kívánok!




Az új év kezdetén összegezzük az elmúlt évet. Most én is ezt teszem.

 2023-ban az alábbi csipkéimet mutattam be:

Gyermek sapka liptói csipkével:

A leírás ITT található.

Készítettem egy gyöngyhímzéses színházi táskát is:


A leírása ITT olvasható.

Fonásos csipke könyvjelző:


Erről ITT olvashatsz.

Könyvborító is készült:


A leírás ITT található.

És végül, de nem utolsó sorban baba ágynemű készült karácsonyra:


Leírás ITT .


Folytatódott a Lépésről lépésre sorozat. Négy csipkét készíthettetek el velem.


Fényképes útmutató ITT 



Fényképes útmutató ITT 


Fényképes útmutató ITT 


Fényképes útmutató ITT 

Variációkból hat új csipke mintarajza került bemutatásra:


A mintarajz ITT található.


A mintarajz ITT található.


A mintarajz ITT található.


A mintarajz ITT található.


A mintarajz ITT található.


A mintarajz ITT található.

A blogon bemutatott csipkéken kívül készítettem korai fonásos csipke csíkokat:



Folytattam a Néprajzi Múzeumban található Körmöcbányán gyűjtött csipkék mintarajzának, műhelyrajzának, s a mai kornak megfelelő csipkecsíkok elkészítését. Ha minden a tervek szerint halad, akkor ezeket a mintarajzokat könyv formájában a nyáron már kézbe is vehetitek. 



Tavasszal meghívást kaptam a Duna TV Almárium című műsorába, ahol a csipkekészítésről beszélgettem Radványi Dorottyával.


Ennyi fért bele 2023-ba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése